Höll på o kräkas!

Asså fy! Jag var tvungen o rensa brunnen till duschen/handfatet o fy fan vad vidrigt! Höll på o kräkas nästan, så fruktansvärt. O vad det luktade också, helt jätteäckligt. Får nog lura i någon annan att göra det när jag ska flytta sen. För det var bland det äckligaste.
Nu sitter jag iaf på balkongen o försöker få lite färg på mina überbleka ben. Man vill ju kunna visa sig i kjol/klänning utan strumbyxor när det är så här varmt o gött.
Alltså det är helt otroligt att det är så här skönt. Kommer ihåg valborg tidigare år, när man har varit o sett  Kortegen o sen hängt i slttskogen eller någonting, o det har varit skitkalltt, har hållt på att frysa ihjäl. I för sig blir det ju typ 11 grader när solen har gått ner. Är ju inte så jäkla varmt.
Nu ska jag fixa lite grejer som behövs göras på en ledig dag. Skriver senare och visar vad jag ska ha på mig ikväll.
Hörs då!/Sofia

Kommentarer :

#1: MissCM

sv: haha, så är det med mig med! jag har hur många skor som helst, och ändå känner jag att jag aldrig har något att ta på mig. och jag älskar klänningar, om jag hade haft figuren för det så skulle hela min garderob vara fylld med det!

skriven
#2: Anonym

jag tog studenten 8 mil utanför Göteborg och vi hade mösspåtagning =)

skriven

Kommentera inlägget här :