Dagens shopping =)

Idag efter jobbet åkte jag iväg en sväng till Backaplan för att bland annat byta min plattång som hade gått sönder. Tur att garanti finns, för det var inte mitt fel! Så jag fick en sprillans ny! Gött det!
Efter det tog jag mig en tur på Kicks, Glitter och avslutade med Systembolaget =)..
När jag kom hem tog jag mig en lång dusch och rakade benen och skrubbade dom och fötterna med en fotskrubb som jag fått samt smörjde in dom. Nu är dom mjuka o lena =)..
Nu hade jag tänkt att måla naglarna på både händerna o fötterna! Oh så fin jag kommer bli =P



Hoppas den är bättre. Den keramiska beläggningen på plattorna skavdes
av efter att jag använt den i typ 5 månader. Inte så bra!


Köpte ett halsband som matchar mina örhängen som jag ska ha imorgon,
ett svart diadem, som jag eventuellt ska ha =P och hårband. Dom har ju en
tendens att försvinna hela tiden!


Köpte även två ögonskuggspenslar, en rosa och brun ögonskugga och
Schwarzkopf got2b glansspray.

Kommentera inlägget här :