Äntligen..

Åååh äntligen hemma.. var inte trött när jag va i stallet iaf, man blir ju piggare när man håller på o grejar. Memn höll på o få anfall på hästen när jag red i paddocken, hon har svåååra koncentrationssvårigheter. Men men.. nu har vi fått röra på oss iaf.
Och så visade det sig att Lisen som köpte mina pumps fick dom på posten idag o dom passade bra! Skönt o höra!
Orkade inte laga nån mat när jag kom hem nu heller så fick bli en krov till, haha varierad kost man har!
Å jag hoppas verkligen att jag får nåt starkt av hudläkaren imon så att allt försvinner på ett kick o ja får strålande hy.. haha.. men tyvärr e det ju alltid biverkningar på allt, o jag har en tendens o få dom, det e illa. Men vi får vänta o se!
Sen längtar jag till helgen också! Jag o Anton skulle hitta på nåt mysigt, säger inte vad än. Men ni kommer få reda på det sen iaf!
Ha en super kväll!! God natt och sov så gött! / Sofia

Kommentarer :

#1: Andreas

Trevligt :)



Hoppas du haft en grym måndag och en bra start på veckan så klart. Ha det bäst.

skriven
#2: Kim

ja, dom fick ett låångt mail :p hon sa att dom skulle skicka ett par nya och jag skickade tillbaka mina i fredags så vi får väl se om det dyker upp något i veckan. Annars kan det ju hända att dom är slut i lager men det hoppas jag verkligen inte..

skriven

Kommentera inlägget här :