Då var det mors dag!

Denna helgen har det inte blivit mycket skrivet. I fredags kände jag inte att jag hade något och skriva, orkade inte heller =P. Och igår hann jag inte. Var med Anton i fredags o bara tog det lugnt, o i lördags var jag i stallet (Julia är frisk btw!) och sen på kvällen åkte vi till Slottskogen och grillade, det var väldigt oorganiserat alltihop och jag var jätte stressad för Antons ena kompis var seg som vanligt. Dom hade tydligen trott att jag hade PMS besvär för att jag var så aggressiv. Men jag var bara väldigt stressad. Till slut var vi i Slottskogen iaf, då hade Christine och Therese fått vänta i typ 40 min. Men men, det var trevligt iaf. Och man frös inte även fast klockan solen nästan hade gått ner. Gött!
Idag har jag varit och handlat lite och postat min klänning, får nog hitta nån ny som jag kan ha i Ö-vik. Så får vi se om jag köper en sån klänning senare eller hur jag gör. Sen så har jag solat lite, köpte solskydd med, det var skolskyddsfaktor 30. Så då tycker jag faktiskt att jag kan vara lite i solen när jag använder sånt barn solskydd!
Iaf så hade jag ju planerat in att jag och Anton skulle kolla reprisen på Greys idag klockan 17:10.. men då ringer min bror o säger att vi e bjudna på middag hos dom klockan 17. Så det sket sig. Jag måste se till o se det avsnittet igen på något sätt. Var ju så vackert, som sagt!
Vi tog förresten några fina bilder igår i Slottskogen, men kameran e hos Anton. Så lägger upp dom ikväll eller något.
Nu måste jag ta och plocka undan lite, är rätt stökigt här. Seeegt!
Aja, vi höres!/Sofia

Kommentera inlägget här :