Bara några timmar kvar av helgen!

Ja då var det söndag kväll (igen) och bara några timmar kvar tills det blir måndag igen. Uscha vad det går fort!
Nu när jag berättat för mina kära föräldrar så kan jag berätta för er att förmodligen kommer Anton och jag flytta till Tuve redan nästa helg. Han får ringa Newsec (vårat hyresbolag) och höra så det är ok imorgon bara. Med våran tur så är det väl säkert inte det, men ja vi får hålla tummarna iaf. Borde inte vara något problem. Längtar som satan iaf! Åh vad skönt det kommer bli! Längtar så tills vi fått iordning och verkligen bor där. Det tar ju ett litet tag tills man känner sig hemma och så. Men det ska nog gå bra =).
Ja ja.. Nu ska jag lägga mig i soffan o njuta av dom sista timmarna på helgen innan det är dags att sova!

Kommentarer :

#1: Jessica

Jo det är bara bra här, hur är det själv?

Jo, det hade ju kunnas lösa men vi ligger på sjukt olika nivåer i livet och vi hade aldrig klarat av ett förhållande med varandra, det va bara att inse.

skriven

Kommentera inlägget här :