Orkar inte packa mer nu!

Åååh.. är så trött och har sån huvudvärk, orkar inte mer idag. Har ändå fått gjort en hel del o lagt mina skor i en kartong och lagt kläderna i säckar som jag inte kommer använda på ett tag, samt packat lite annat. Det får räcka för idag!
Det får nog bli soffan för mig nu, för jag är skittrött. Så går det när dom håller på o vandaliserar på nätterna, jävla tattarungar.
Så här mycket har jag packat iaf!



Eller hur jag har vart duktig? Massa kartonger, o helt själv har jag gjort
det med!

Förresten, i förra veckan när jag skulle till stallet så var det en liten krock, typ sammanstötning med två bilar, i korsningen vid mig. Först stod dom bara och pratade. Sen kom det en polisbil, sen kom det typ tre ambulanser och två brandbilar. Då börjar man ju undra va fasen som hänt. Sen efter en stund så kom det en polisbil med sirener farandes förbi. Så dom kanske hade stannat på fel ställe, man vet aldrig =P. Iaf så skulle jag köra förbi då jag skulle till stallet och det tog ju typ 100 år och komma ut ur korsningen då man inte såg någonting på grund av brandbilarna. Men folket som hade kört bilarna stod där utanför och pratade så jag vettefan varför det var sånt jäkla pådrag. Men är väl så här, vad som än händer här i Backa så kommer det en hel styrka med allt möjligt =P. Man vet aldrig vad som kan hända ;).


Fick tagit en liten bild på det hela. Syns inte jätte tydligt men det är där
längst ner på vägen, och bakom tappen står en till brandbil. Skumt!

Kommentarer :

#1: Jessica

jajaja vet du redan över 100 som läst fridas blogg :D hahahahaha

skriven
#2: Jessica

jajaja vet du ! haha

skriven

Kommentera inlägget här :