Flitiga jag!

ibland blir man lite småstolt över sig själv =P.. Gjorde ju tyska igår kväll, det gick ganska fort. Sen har jag suttit i mer än en timma idag och skrivit någon liten berättelse som en ledsen brud. Och efter det ringde jag till arbetsförmedlingen och redogjorde för mitt arbetssökande. Hon blev jätte glad över mina framgångar det senaste, kul när man får en glad och gullig tjej o prata med istället för en tjurig gubbe som jag fick sist jag ringde.

Runt kvar över tolv ska jag kila iväg och göra något lite spännande, ni får hålla tummarna för mig! Men jag har blivit ganska duktig på sånt här nu så det ska nog gå bra!
Nu ska jag sminka mig!

Här får ni något att skratta åt så länge!


Här är en vääldigt gammal bild på mig och Frida. Haha förstår
inte hur vi kunde få till det så jävla fult. Skrattar fortfarande
när jag ser den! =P Det var roliga tider det!

Kommentarer :

#1: lovisa/polichinelle

svar: det var syntetiska dreads jag hade, alltså iflätade. :)

skriven
#2: Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D

sv; kan inte rida i någon hage eller på åker/äng eftersom det är gödslat och så... och på vägen vill jag inte rida om det skulle komma en bil eller häst :P så skogen blir perfa :D

skriven
#3: issa

ha en bra valborg och ha det bra i tunisien :D

skriven
#4: Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D

sv; jo eller här kör de som idioter... Men jag red på en "väg" i skogen som de klipper med gräsklippare^^ haha

skriven

Kommentera inlägget här :