Kläder från nelly

Köpte mig ett linne från Vila när jag köpte dom där hälinläggen på nelly. Fick då hem en gratisklänning. Dock var den minsta klänningen medium. Men det funkar om man har ett bälte under bysten. För den är lite pösig där annars.

Köpte ju förresten en bikini häromdagen på H&M, dock orkade jag inte prova den och självklart var den för liten och täckte typ halva brösten =P..
Bytte ut den idag till en 36a istället. Tänkte att det måste ju funka, så orkade inte prova den gången heller. Men icke! Den var bara pytte lite större än den andra, så det såg helt weird ut det med.
Så åkte in en sväng till och hittade en 38(!) som jag provade och vet ni vad? Den passade =D.. Så nu har jag äntligen en passande bikini bh till mina trosor =)..
Jäkla bebisstorlekar dom har ;)..


Den måste ju strykas och jag ska inte ha en sån bh under =P.. Men annars
är den ju söt! Vad tycker ni?


Köpte även ett ganska tunt linne som man kan ha till shorts eller liknande =)

Kommentera inlägget här :