Världens sämsta på att packa!

Herregud! Hur dålig är jag på att packa egentligen??? Har radat upp hur mycket som helst och funderar på om det är något mer jag behöver. Om jag ska packa ner min trenchcoat eller om det räcker med min kavaj. Varför ska det vara så svårt? =P.. Gillar inte alls att packa!

Ni får gärna hjälpa mig o säga vad ni tror! Temperaturen kommer ligga mellan 20-26 grader varje dag vad det ser ut som nu. Då borde jag klara mig utan jacka. Hmm.. svårt det där!


Såhär långt har jag kommit nu =D.. Det ska ner i min väska med bara!

Kommentarer :

#1: * Em



Hej, om du inte har sett det så missa inte tävlingen. Sjukt snygga smycken är vinsten!

http://emelojs.blogg.se/2010/april/tavling-2.html

skriven
#2: jesper

om det finns något jag hatar så är det att packa

skriven

Kommentera inlägget här :