Fick en ny!

Wohoo!
Var lite irriterad på killen på telenor i förra inlägget. Nu tycker jag om han igen =P.. Först höll jag på o bryta ihop (nästan iaf =P) för att han jag hade behövt att fixa en ny försäkring på den här mobilen då bara försäkringen gällde den gamla. Och han ville inte försäkra den här nu då den var trasig, vilket kanske är förståeligt. Så jag trodde att jag skulle behöva gå runt med en trasig mobil.

Men så sa han att jag kunde förlänga mitt abonnemang och få en ny mobil istället, vilket jag gjorde!
Jag valde en likadan telefon som den jag hade, eftersom jag gillade den och tänkte att jag säkert får betala om jag tar en dyrare.

Nu i efterhand kom jag på att jag nog kunde tagit i princip vilken jag ville, lite smådumt sådär =D.. Haha men men, skitsamma! Nu har jag min älskade mobil igen iaf!
Nu ska jag gå och handla mat! Vi hörs!

Kommentarer :

#1: Hanna

Svar: tack så mycket, hon är min idol:D:D:D

skriven
#2: RICHI

sv; regnar gör det inte, men dimma hihi

skriven

Kommentera inlägget här :