Magen på 20 veckor

Den här veckan har magen växt rejält. Varje onsdag har jag tagit ett magkort, som jag inte lagt upp på bloggen. Tänkte visa er skillnaden från vecka 10, till 20 och till nu, vecka 30.
Skillnaden är ganska stor. Vad tycker ni? =P


Vecka 9+4, bara en liiiiten liiiiten bula. Var ju helt platt innan, hoppas
jag lyckas få tillbaka det sen efter =P.



Vecka 19+4 hade magen växt lite. Men den var fortfarande väldigt liten =).


Här är dagens bild, 29+4. Ganska stor skillnad va? Nu börjar det bli en
riktig bebismage =), som jag har väntat! ;)

Vi får se om jag kan utöka med en bild till sen i vecka 39+4. Dock hoppas jag att hon kommit ut då, eller är på väg väldigt snart. Men jag går säkert över tiden skulle jag tro =P.

Kommentarer :

#1: Evelina-Mamma till Leia & Liten i magen♥



Okej men vad gör folsyran? Men tar du din blutsaft 30 min innan frukost? Och är det 20 ml du tar?=)

skriven

Kommentera inlägget här :