Första mammakläderna!

Var en sväng på Backaplan för att lämna in min kamera. Dom kommer inte försöka laga den, som tur är. Utan jag kommer få en likvärdig om några dagar som dom när jag ringde och anmälde. Så att jag hoppas att det går fort så jag får den i början på nästa vecka. Tills dess använder jag kameran på Antons mobil.

Medan jag ändå var på Backaplan tog jag en sväng förbi H&M och kollade lite mammakläder. Tänkte att det börjar bli dags att köpa lite sådant. Så det blev två jeans och två linnen. Jeansen är sjukt sköna! Idag är det för varmt att ha dom, men kommer inte vilja använda något annat sen =P.


Dom ser inte så spännande ut på bild, men sitter jättebra och är vääldigt
sköna!


Ett lite tightare par, kan vara bra att ha två då jag kommer vilja ha
dom jämt!


Köpte även två baslinnen, ett rosa och ett lila =).

Kommentera inlägget här :