Besök på MVC

I förmiddags var vi på besök på MVC då jag gärna ville att min barnmorska skulle kolla på mitt snitt när vi tog av förbandet. Jag var säker på att det skulle vara en infektion men det såg jättebra ut och läker fint. Vad skönt! Nu känns det lite konstigt att bara ha tejparna över men det ska väl gå bra hoppas jag ;).
Ni ska få se bild när det läkt lite mer, och min mage har blivit lite snyggare! Den har sjunkit ihop rätt bra med är en bit kvar tills ursprungsmagen som jag måste få tillbaka!

Förövrigt ligger vår lilla prinsessa och sover så sött i soffan nu så det är väl dags att laga mat innan hon vaknar =).
(Haha nu vaknade hon för det!)


Här får ni en fin bild på hur mitt hår såg ut de första dagarna på BB.
Descutan är inget att föredra om du vill ha lent och fint hår kan jag
säga =D.

Kommentera inlägget här :