Brudbuketten

Nu är det väl kanske dags för ett litet inlägg om min otroligt vackra brudbukett!
När jag tänkte på brudbukett så ville jag gärna ha något som var enkelt, lila och vitt!
Karin och jag googlade då lila brudbukett och upp kom den här bilden:
 
Jag tyckte att den var fin men ändå ganska enkel.
Så Karin åkte iväg till blomsterbutiken med en bild och berättade hur jag ville ha den. Dom förstod men ville ta bort den vita dekorationen som låg på vilket var helt ok för mig!
Buketten består av lila allium, vit gerbera och lila rosor.
 
Såhär blev resultatet och jag blev mer än nöjd! Kunde inte vara finare då den var otroligt vacker!
Det vita bandet som är knuten runt stjälkarna lånade jag från Antons mormor som hade den på sin brudbukett när hon gifte sig!
 



Kommentarer :

#1: Jennie Andreassen

Hej!
Vi har tappat bort vår dotters kära snuttefilt. Har googlat som bara den och ser att du har lagt upp en bild på en likadan snutte. Hoppas pÅ att du kan läsa pÅ er och se vad det är för märke sÅ att jag kan få tag På en ny!
Tack!!
Jennie. [email protected]
Maila mig gärna!

Svar: Vilken snuttefilt är det? =)
Sofia

skriven
#2: caroline

Den var verkligen superfin =)

Svar: Tack så mycket! Var väldigt nöjd! =)
Sofia

skriven

Kommentera inlägget här :