Nya lösningar

Nu när Meja börjar bli så stor är det snart dags för henne att få ett eget rum.
Det rummet som Meja ska få använder vi nu som dator och gästrum. I och med att vi inte har några fler rum kommer datorn få flytta in i förrådet (som förövrigt är vårat enda förråd och är beläget mitt i lägenheten, smart! *not*).
 
För att den ska kunna flytta in dit måste vi flytta all skit vi har där inne någon annanstans. Den enda lösningen som jag kan komma på är att flytta in det i min fiina Walk in closet. *Snyft*
 
Problemet som återstår nu är var faen jag ska ha mina kläder!
Jag har suttit i flera dagar o letat bra garderober på blocket utan att hitta någon där jag tror att det finns någon möjlighet för mina kläder och skor att rymmas.
 
Vi kommer även behöva en del andra möbler till lägenheten då vi ska göra lite ändringar i vardagsrummet och så ska Meja såklart få lite möbler!
Därför hade det varit bra att hitta lite bättre begagnade saker, men tyvärr lyckas jag inte hitta något!
 
Säljer ni en stoor garderob med massa käcka hyllor och klädstänger så får ni gärna hojta! ;)
 
Något sånt här hade jag inte tackat nej till! Hade dock viljat ha hyllor på
högersidan istället för en liten stång så jag kan ha mina vikta kläder någonstans.

Kommentera inlägget här :