Gårdagen

Under gårdagen hade vi fullt upp hela dagen och jag hann därför inte blogga (som ni kanske märkte).
Strax innan 11 stack Meja och jag in till stan för att köpa smink och det sista som jag behöver inför bröllopet.
 
Efter det fick det bli fika med Nina o Melvin och Sara o Ellie. Det var lika trevligt som vanligt och dom två timmarna som vi satt där flög såklart iväg!
 
När vi hade sagt hejdå sprang jag vidare till H&M för ytterligare ärenden och ringde Anton så vi kunde kolla efter bilbarnstol.
 
Efter att stolen var inhandlad stressade vi hem och tjugo minuter senare satt vi i bilen igen på väg till Christian, Petra och Elvis då Christian fyllde år.
Det var jättekul att träffa dom och Elvis är alltid lika rolig att titta på när han springer omkring och busar.
 
Vi var hemma runt strax efter elva och vid tolv dunsade jag ner i sängen hyfsat trött.
Kan säga att jag sov rätt gött i natt!
 
Nina, Melvin och Sara på ett hörn.
 
Meja lekte glatt med sin fina nallebjörn.
 
Meja och morfar lekte länge o väl med Elvis 1 års present som han fick
av oss.
Försökte få till en bild på Elvis men alla blev suddiga då han blivit så snabb
den lille filuren!
 

Kommentera inlägget här :