På söndag bär det av

Har glömt att skriva att vi åker upp till Ö-vik på söndag. Först stannar vi till i Stockholm på vägen upp och sover hos Antons bror och hans familj och på måndag fortsätter vi upp mot Ö-vik.
Vi kommer vara där tills på torsdag då vi åker till Solberg för lite skidåkning och annat kul.
Jag har inte åkt skidor på flera år, så det blir ju spännande att ser hur det går! Hoppas att jag inte ramlar allt för mycket i alla fall!

Så på påsk blir det skidåkning för hela slanten.
Vad gör ni under påskhelgen?

Kommentarer :

#1: Ninni - Foto & Vardag

sv. hallå =) Ja men visst var det skönt att inte behöva bli hur stor som helst under graviditeten? =) Jag trodde dock att jag skulle bli gigantisk, trodde på +100kg när allt väl startade men jag nådde cirka 85kg, vilket var borta efter en månad. Så tur hade vi väl båda? :D



så skönt att åka bort en sväng, själva åker vi till Strömstad där mina föräldrar bor =) Ser fram emot en heeel del mat :D

skriven
#2: Ninni - Foto & Vardag

sv. hah :D ja men lite måste man ju fuska ;D lillen förstod ingenting när jag började släcka ner här hemma, i och för sig så var det hög tid för läggdags men ändå :)

skriven
#3: LISAFISAP ★ Photography

Åh så fin blogg!

Hur är det med dig idag? ♥



Kram!



PS: Var gärna med i min veckans blogg och få minst 100 nya läsaren! :D

http://lisafisap.blogg.se/2012/april/vinnarna-av-veckans-blogg-ny-omgang-v14.html#comment

skriven
#4: möller

Lite svar på dina frågor .. såg senare att du såg Vilmers fingrar :) . Han har en reduktionsmissbildning , han har tre fingrar på vardera hand , armbågsbenet fattas helt i höger arm och hälften i vänster arm , för tighta muskler och ett extra armveck på höger arm .. det är mer än det ser ut men han är ju precis som alla andra barn bara det att det råkar fattas fingrar som många "stör" sig på , speciellt bolag m.m. men vi kämpar på :) Skenorna går det jätte bra med nu , han gillar dom inte men accepterar dom mer o mer :)

Hur gammal är din lilla flicka ? :) hon är så söt!

skriven

Kommentera inlägget här :