Finaste lampan!

Dålig uppdatering var det här ja!
Helgen var bra! Det var roligt med en utekväll men jag saknade Meja massor! Såpass mycket så jag knappt fick någon sömn alls! Kunder verkligen inte sova! Så, så blev det med att sova ut. Mindre sömn än under alla dessa sex månader nästan!
Meja skötte sig utmärkt i alla fall och vaknade bara en gång för att äta mellan ca 20:00-06:30. Duktig tjej!

Igår var jag och träffade min jobbarkompis Sara som också är gravid och väntar sin lille bebis i slutet på juli. Hon går på gravidpenning nu så hon har massor med tid för att träffa mig. Härligt!

Idag blir det nog bara en lugn dag skulle jag tro. Har varit en sväng på torget och köpte äntligen lampan som jag suktat efter så länge!
Den är såå fin och kommer passa utmärkt i Mejas kommande rum!
Känner mig väldigt nöjd med mitt inköp!



Från Cult design!

Kommentera inlägget här :