Jag lever!

Jag överlevde LP:n! Det var ungefär så läskigt som jag hade föreställt mig det. Bara att det gjorde lite ondare. Fick först tandläkarbedövning. Ryckte till ganska mycket när hon stack in den. Är såå känslig i ryggen! Tycker att det är jätteläskigt när man blir stucken där! Sen väntade dom lite och så stack hon in den andra nålen. Då klamrade jag mig fast i britsen och bet ihop allt jag kunde. Men ryckte till lite ändå. Det går inte att hindra det!
När nålen var på plats så fick jag ligga stilla i ungefär tio minuter medan dom tappade ut vätskan och sen drog hon ut nålen igen och det var klart.
 
Dom ville ha ett blodprov i armen med och det var inga problem. Där har man ju blivit stucken ett antal gånger!
Vi pratade lite om jag ska träffa en dietist och hon skulle skicka en ny remiss då den andra bara blivit liggande. Chockerande va??
 
Efteråt fick jag skjuts hem av min lillebror och nu har jag nyss fått i mig lite frukost. Det känns som att bedövningen i ryggen börjar släppa nu. Så det börjar göra lite ont. Ska nog lägga mig och vila en stund och hoppas att den lilla huvudvärken som jag fått släpper också.
 
Inte det lättaste att ta en bild på ryggen. Men såhär ser det ut nu. Inte jättefarligt med andra ord ;).

Kommentera inlägget här :