Dålig uppdatering

Oj vad dåligt jag har uppdaterat sen familjen kom hem! Men det har helt enkelt varit fullt upp med att umgås med dom efter jobbet och i helgen, så bloggen har fått lida!
Men gud vad skönt det var att dom var hemma när jag kom hem i torsdags! Det första Meja ville var att vi skulle läsa bok, sen tog vi en tur med hennes sulky här utanför innan det blev läggdags.
 
I fredags var det supervarmt ute och efter  jobbet tog jag en snabbsväng till Kungälv för att köpa en Tripp trapp som jag hittat på blocket och sen bestämde vi oss för en tur till Näset-badplats. Tydligen var det något annordnat beachparty där och hög musik. Meja som älskar musik och dansa blev superglad när hon fick möjligheten att shake:a loss på stranden!
Vi kom såpass sent att vi inte hann stanna så länge, men det var skönt att komma iväg en liten stund i alla fall på kvällen efter jobbet.
 
Igår ägnade vi dagen åt att städa lite här hemma och på eftermiddagen kom Ashley och Fidde förbi på middag och spelkväll. Det var riktigt kul, även om jag förlorade spelet, men man kan ju inte vinna jämt!
 
Idag har vi hittils hunnit med en sväng på Mio möbler för att titta på en soffan. Jag är såå less på sofforna som vi har och dom är så slitna! Vi hittade en fin grå med divan, men ska kolla i andra möbelaffärer också så att vi jämför lite innan vi bestämmer oss.
Jag hittade även en jättesöt sak till Mejas rum som ni får se sen!
 
Meja älskar sin nya Tripp trapp! Dock är den ju rätt sliten, så jag ska måla den svart har jag tänkt. Köpte
den för bara 300 kr så det känns som ett lagom pris när jag ändå tänkt att måla den!

Meja och jag på stranden!
 
 

Kommentera inlägget här :