Coolaste bruden

Då var det onsdag igen, en väldigt regnig sådan!
Meja och jag har myst här innen framför TV:n och under tiden som hon har sovit så har jag plockat lite, bakat Ägg- och baconmuffins och tvättat.
 
Jag har även försökt ringa lite samtal och betalat räkningar, men det gick sådär! Bilverkstaden som jag hade tänkt att skulle laga Viviannes rosthål på, gjorde tydligen inte sådant och min digipass har gått och dött så det blev inga räkningar betalade heller!
 
Nu är frågan om vilken bilverkstad som svetsar. Det står ju ingenstans och jag har ingen lust att ringa runt till en massa random bilverkstäder och fråga. Någon som vet något bra ställe i Göteborgs-trakten? Annars får jag hoppas att Anton kan hjälpa mig att hitta någon ikväll.
 
Nu ska jag alldeles strax väcka Meja, så vi kan äta mellanmål och sen i eftermiddag blir det stallet för min del! Hoppas att regnet lugnar ner sig så man slipper bli pisseblöt!
 
Just det! Dessa fräcka skor fick Meja av snälla tant Ashley när hon var i USA och hälsade på nu i juni. Hur cool kommer inte Meja vara i dom då?!
 

Såå söta! Ska försöka få till en bild på när hon har dom på sig med!
 

Kommentarer :

#1: Linnéa Granström- Mamma till Ebba och bebis i magen♥

Så sjukt söööta :)

skriven

Kommentera inlägget här :