Min tur..

Den här veckan var det tydligen min tur att bli sjuk. Det började i måndags, när jag kom hem efter jobbet på kvällen, med halsont. Det blev värre över natten och på tisdagen kände jag mig riktigt risig. Fick iaf släppt av Meja hos dagmamman och kom tillbaka hem och ramlade ner i soffan. Tog tempen, och visst hade jag fått feber! Jag sov nästan hela dagen och gick sen och lade mig tidigt på kvällen. Kände mig lite bättre igår, men ändå känner jag mig inte såpass frisk så att jag har ork att jobba idag. Känner mig yr och matt och när jag är uppe och får väldigt fort blodtrycksfall. Har fortfarande ont i halsen och har även dragit på mig en rethosta. Det är riktigt synd om mig som ni kanske märker!
 
Anton fick ju influensan för några veckor sen och nu var det min tur. Jag håller verkligen alla tummar och tår att Meja slipper bli smittad. Det gör så ont i hjärtat att se sin älskling må dåligt!
 
Vi fick i alla fall en pumpa av Ashley och Fredrik i lördags och igår när jag kände att jag hade liite energi över så gjorde Meja och jag en tjusig Halloween lykta av den. Det var den första som jag någonsin gjort, så jag känner mig i alla fall hyfsat nöjd med resultatet!
 

Har ni sett en tjusigare pumpa-lykta någon gång?
 
 

Kommentera inlägget här :