När jag ändå är här!

Gick in på blogg.se en sväng för att se om det är några som är här och kikar fortfarande, och det var det ju! Så tänkte att jag i alla fall får slänga in ett inlägg!
 
Vi lever och vi mår bra! Vi har haft en jättefin sommar med mycket sol och bad, som förmodligen ni också haft!
Livet rullar på och vi har en hel del roligt att se fram emot framöver. Dock har min blogglust inte återfunnit sig, utan det har varit otroligt skönt att inte behöva tänka på bloggen på så länge!
 
Vi får väl se om den infinner sig någon gång framöver eller om det fortsätter vara lika tyst här inne som det var under dessa månaderna.

Här kommer några bilder från i sommar!
 

I maj gifte sig min fina storebror med sin underbara Petra! Det var otroligt lyckat och det blev många tårar.
 
Vi har varit i sommarstugan på Mjörn några gånger och badat massor!
 
 Kusinerna lekte och åt massor med lchf glass som farmor hade gjort.
 

Anton och jag firade tvåårig bröllopsdag uppe i Ö-vik med restaurangbesök och bio.
 
Meja och jag fick en vecka semester tillsammans i slutet på sommaren och då passade vi bland annat på
att baka lite lchf kanelbullar!
 
 
 

Kommentarer :

#1: Frida

sv; åh va mysigt! Grattis till den lille i magen. Ja du får gärna bjuda in mig i gruppen, vore super roligt! Frida Caroline Magnusson heter jag på facebook :)

skriven
#2: Frida

Haha jaha! [email protected]

skriven

Kommentera inlägget här :