Bebis!

Idag kom äntligen dagen som vi gått och väntat på lääänge! Nämligen dagen då vi äntligen fick se våran lilla plutt som ligger och spratlar i min mage!
Meja ska nämligen bli storasyster i slutet på september och vi kan inte vara lyckligare!
Allt såg jättefint ut och vi tror att vi vet könet, men vi väntar liite med att gå ut med det offentligt tills vi hunnit informera våra nära!
 
Tiden har sprungit fram, fast det känns som en evighet när man tittar framåt. Men varje vecka går i superfart så det är egentligen inte alls långt kvar tills våran lilla plutt kommer ut till oss! Som vi längtar!
 
Enligt ultraljudet är jag i vecka 17+6 idag (jag som trodde att jag skulle gå in i vecka 20), så jag blev tillbakaflyttad 8 dagar. Det gör ju inget alls, men man blir ju glad för varje vecka som är avklarad och ju närmare man kommer bf. Men huvudsaken är att våran älskling mår bra, så nu kan vi bara njuta av tiden som är kvar!
 
Bild på magen från igår, vecka 18.
Taggar: 19weeks, Gravid, Lillasyster, Preggo, Pregnant, RUL, Storasyster, Ultaljud, vecka19;

Kommentera inlägget här :