Beställningen från Jollyroom

Precis när jag skulle lämna av Meja hos dagmamman så fick jag det efterlängtade sms:et från Jollyroom där det stod att beställningen var klar att hämtas. Så efter att jag hade hämtat ett spetstyg hos mamma (ni får se sen vad det ska vara till) och handlat mat, åkte jag direkt och hämtade ut paketet. Det var ett ganska stort och avlångt paket och en påse med lite mindre grejer.
 
De flesta av sakerna var till vaggan, som jag har satt upp nu under dagen, och det får ni se sen när jag får hjälp med att flytta in det i sovrummet. Jag känner mig väldigt nöjd kan jag i alla fall säga, M kommer förhoppningsvis sova väldigt gott där i.
De andra två sakerna som fanns i påsen var ett litet paket med mat-leksaker till Meja och en mjuk och gosig gallerfilt till M som jag tänkte ta med till BB.
 
Gallerfilten är från BabyDan och var väldigt mjuk och go!
 

Kommentera inlägget här :