Dålig natt

Den här natten har jag sprungit upp och ner mer än vanligt och mitt nässpraysberoende har gjort sig till känna mer än vanligt. Jag har sovit max en timma i sträck innan jag vaknat av en eller annan anledning. Dessutom vaknade jag som vanligt av Antons väckarklocka vid 05:20 och hann sedan inte somna om innan Meja ville gå upp vid 06.
Allt detta tillsammans känns kan jag lova! Mitt huvud känns som bly och jag är illamående och har inte ork till att göra något. Precis som det brukar kännas för mig vid stor sömnbrist.
 
Idag hade jag tänkt göra ett flertal ärenden. Men jag tror inte att jag har energi till mer än det som jag måste, nämligen handla mat!
 
Jag ska ju även lägga upp dagens magbild idag, men jag glömde tyvärr av att säga till min fotograf (Anton) att ta bild igår, så den får komma upp ikväll istället. Hoppas att ni överlever dagen ändå!
 
 

Kommentera inlägget här :