Vecka 41

Nej men det här är ju så roligt så vi kan väl lika gärna fortsätta in i vecka 41! Jag har väl inte så mycket att skriva om den här veckan egentligen mer än att jag är super trött och super less nu! Vill bara sova igenom hela dagarna, men idag har jag min stora guldklimp hemma, så då får man försöka vara lite aktiv och hitta på saker.
 
Som tur är har hon nöjt sig med att spendera förmiddagen i soffan med mig + att hon sov hela natten från 19-08 i sin säng utan ett ljud! Helt underbart! Synd att en annan blir störd av diverse och ändå inte sover speciellt bra. Men det är ju bara att leva med det!
 
Åh vad skönt det ska bli sen att kunna vända sig om i sängen utan att behöva vakna först och halvt hoppa, halvt glida runt för att försöka få till det så smärtfritt som möjligt! Det längtar jag något otroligt efter!
 
Ikväll ska vi i alla fall på föräldramöte hos dagmamman och blir som vanligt bjudna på hennes underbara mat och bakverk! Det ser jag fram emot!
 
 

Kommentera inlägget här :