Hemma

Det var lite ovisst om vi skulle få komma hem igår när hennes värden var lite sådär runt tvåtiden.  Men efter att vi tog om dom vid 16 så såg det bättre ut och vi fick lov att åka hem.

Kvällen gick ganska bra bortsett från att ketonerna gick upp och blodsockret ner.  Men efter att vi lade till lite kolhydrater i maten så blev det bättre lite senare på kvällen. 

Jag var som ni kanske förstår helt slut på kvällen och gick och lade mig redan klockan åtta. Vi sov som små stockar fram till fyra (förutom en matning vid 12) då Minna började bli väldigt tät och hade svårt att andas. Men efter att jag fixat lite med kudde,  saltlösning och nässug så blev det tillslut bättre och vi kunde somna om.

Meja kom upp och väckte oss strax innan åtta och då kände vi oss redo att fånga dagen.
Jag berättade för Meja att mormor snart skulle komma förbi och hämta henne och att de skulle ta bussen till Alfonshuset. Hon blev super glad och gjorde sig klar snabbare än vanligt. 
Jag har fått lite bilder och de verkar ha väldigt roligt tillsammans! Kul för Meja att hitta på något själv med mormor! 

En bild som mormor skickade när Meja flög Alfons helikopter. 

Minna och jag har haft en väldigt lugn dag hittills. Det märks att hon inte mår bra och äter sämre än vanligt och är väldigt trött. Hoppas att hon mår bättre snart!

Lilla tröttfisen!

Kommentera inlägget här :