Nytt hemma

Efter att jag totalt tappade intresset för inredning under graviditeten och under Minnas första sex månader så har det kommit tillbaka, med råge!

Jag tänker nästan hela tiden på vad jag kan göra för att få det finare här hemma och vilka möbler som jag kan byta ut eller var jag ska fixa till lite mer för att det ska bli så fint som jag vill ha det.

På grund av detta önskade jag mig såklart inredning i födelsedags present.
Det var några saker som jag suktat efter under en tid och passade på att önska mig det nu.

Den här lampan och ljusstakarna köpte Anton och tjejerna till mig och det kommer ifrån Mio.
Byrån köpte jag till mig själv från Blocket i lördags.

Den här vackra kristallkronan fick jag av mina föräldrar, min lillebror, storebror med familj och farmor. Jag är supernöjd med den och den passar väldigt bra i vårat vardagsrum! 

Det här vackra virkade överkastet hitta jag också på Blocket i förra veckan och igår kunde jag hämta ut det. Det blev till och med bättre än väntat på plats på sängen!

Nu är jag på jakt efter en annan Tv-bänk och vill även byta ut våran sideboard mot en finare i lantligare stil. Vi får se vad jag hittar framöver!

Kommentera inlägget här :