Tillbaka till vardagen

Då var det måndag igen och en ny vecka! Under förra veckan hittade vi på en massa roligt, så som en tur till badhuset, babyträff, hälsade på hos kusinerna i Skepplanda och igår var vi på lite 30-års fika hos min underbara barndomsvän Christine. Dessutom byggde Anton till en del på altanen och satte upp en grind i lördags, så nu kan inte rymningsbenägna bebisar sticka iväg! Toppen!

 
Denna veckan har vi faktiskt inga planer alls än så länge. Anton började jobba och Meja är tillbaka hos dagmamman så Minna och jag ska först och främst vila upp och njuta av det fina vädret som verkar ha kommit tillbaka för en stund.
Nu ska jag först bara byta en blöja som luktar från flera meters avstånd!
 
Det blev inte många bilder tagna i förra veckan men här har vi en som jag tog på mina loppisfynd som jag köpte i Örnsköldsvik. De fick pryda min byrå och det blev ju väldigt fint!
 

Kommentera inlägget här :