En tur till Felicia

Denna veckan har varit lite lugnare på utflykts-fronten, men istället har jag grejat med att baka en lchf-tårta till Minna som vi skulle ha under dagens fotografering med duktiga Photobyfeliciajohansson. Vi hade nämligen bland annat en "smash the cake" fotografering och Minna behövde då en lchf-tårta.
Minna var superduktig idag med, även om hon var lite trött mot slutet, det ska bli superkul att se resultatet på denna sista fotgrafering med Felicia! Hoppas att det inte dröjer allt för många dagar innan hon hinner sätta sig och redigera dem, nu när hon också har en liten där hemma.
 
Annars är det mycket förberedande och planerande inför den kommande 1-års dagen. Jag har köpt några presenter och nu funderar jag på vad vi ska ha för tårta. Jag tror att det lutar åt en morotskaka, men jag har inte bestämt mig än.
 
Det är ganska mycket som kretsar i mitt huvud som vanligt och denna veckan har jag verkligen känt mig supertrött. Vill bara sova hela tiden, men det fungerar ju inte. Tur att Minna sover bra på nätterna i alla fall, även om hon vaknar tidigt!
 
Här kommer några av mina senaste instagrambilder från dagarna som gått!
 
I fredags var det lek från morgon till kväll för Mejas del, ett besök på öppna förskolan, kompisen Michael kom och lekte och sedan kom även kusinen Elvis. En kul dag för min stora tjej!
 
 I lördags träffade vi Elvis igen, med mormor och morfar, och promenerade till Rödberget där vi åt picknick och lekte.
 
 Och sist men inte minst en bild på Minna under mellanmålet idag då hon fick gurkstavar, ost och några chips. Gott!

Kommentera inlägget här :