Nytt hemma!

Jag fyndade lite fint i helgen och jag tycker att det är dags att visa detta! Jag hittade även lite fint på Netto i måndags som jag tänkte att ni ska få se!
 
Detta klädskåpet som jag hittade på en facebook-sida ska få stå och förvara leksaker i Minnas rum!
 Bilden är från annonsen.
 
 Jag har även varit på jakt efter en ny servis då jag tröttnat på den vita vi haft från Ikea för längesedan. Jag har letat på blocket och facebook men alla har varit alldeles för dyra. Så när Meja och jag var på en loppis i lördags så stod den bara framför mig helt plötsligt för bara 250 kronor. Jag var bara tvungen att slå till!
 
 
För många månader sedan så hade netto jättefina "Hushyllor" som jag hade planerat att ha till flickornas rum. Jag var dock lite sent ute och när jag handlade fanns endast 6-kants-hyllor. Sedan dess har det grämt mig att jag inte hann köpa de fina hyllorna innan de tog slut. Och äntligen! I söndags såg jag en bild på instagram att de skulle komma tillbaka igen denna veckan. Minna och jag var på plats tidigt på måndag morgon!
 
Jag var tvungen att ta en runda i affären så att jag inte missade något. Såklart fyndade jag lite till, bland annat dessa underbara galgarna till barnen!

Kommentera inlägget här :