Städa, tvätta handla..

Japp! Sådär ser min fredag ut! Med kalas imorgon måste vi såklart börja förbereda idag. Jag ska även baka botten till marängtårtan som jag ska baka. Det blir med andra ord massor av skojigheter hela dagen!  
Dessutom ska jag styra min kosa mot folktandvården när Anton kommer hem från jobbet för min årliga undersökning. Fy! Längtar inte! 

Minna älskar Mejas keyboard och idag hann jag inte ens få av henne kläderna när vi kom hem innan hon började spela.

Annars har vi i alla fall haft en bra vecka! I tisdags skulle vi gått till öppna förskolan men Minna var så snorig på morgonen så det kändes som att det var bäst att stanna hemma.
I onsdags var det simskola och världens bästa Meja tog märket "Doppingen". Jag kan inte med ord beskriva hur stolt jag blev när hon visade lappen och jag såg att hon hade tagit sitt första simmärke. Världens bästa Meja! 


På kvällen var vi bjudna på Gunillas underbara föräldramöte med trerätters middag, så då fick min mamma komma och passa barnen. Det gick bra och vi hade en väldigt trevlig kväll!


Igår var Meja, Minna och jag bjudna hem till Elsa, Ruben och Selma för att se deras nya hus som de nyss flyttat in i. Super roligt att se och blir lite avundsjuk att inte jag får inreda det. Jag var dock än god väninna och kom med lite tips i alla fall! (Man får ju ta chansen när man får den!)

Tjejerna innan vi åkte.

Minna och Selma.

Kommentera inlägget här :