Feng shui och fredagsmys

Igår var det dags för min fina mamma och jag att gå på en föreläsning om Feng shui och inredning som bloggaren Addsimplicity höll i. Det var jätte intressant och jag har lärt mig mer om denna lära. Min mamma är en hejare på detta och har lärt mig en del, så nu har jag fått lite information från annat håll med. En rolig och mysig kväll med min kära mor! <3

Hade på mig en klänning som jag hittade på klädbytardagen får två veckor sedan. Är så sjukt nöjd med den. Tycker att den är otroligt snygg och passade mig väldigt bra!

Här har det nu gått och blivit fredagkväll  och barnen ligger i sina sängar. Jag har hunnit med lite ärenden idag och bland annat köpt och beställt tapeter så i nästa vecka har vi tapeterna till alla rummen här hemma. 
När tapeten från Boråstapeters kollektion Falsterbo II har kommit så får ni se vad jag har valt för tapeter och var de ska sitta! Det ska bli såå kul!

Nu blir det lite fredagsmys och troligtvis en ganska tidig kväll. Imorgon ska Meja och jag på Kärra barnmarknad. Hoppas att vi kan hitta en overall till Meja i bra skick och till ett bra pris!
Hoppas ni får en mysig kväll! 

Har tänt lite ljus här för andra gången denna veckan. Hösten är verkligen här!

Kommentera inlägget här :