Tävling!!!!!


Japp! Ni läste rätt mina kära läsare! Jag ska ha min första tävling här på bloggen! Jag skrev ju förut att jag har mycket smink, en del av det är aldrig använt och tänkte därför att jag kunde anordna en tävling så att någon lycklig person kan använda det istället =)..

Så! Hur går tävlingen till??
Skriv en kommentar i tävlinginlägget att du vill vara med samt skriv ett inlägg på din blogg om att du är med och tävlar och länka mig där. Viktigt att skriva din bloggs adress i kommentaren till inlägget så att jag kan gå in och titta! Lycka till!

Hur vet du om du har vunnit?
Jag kommer ta kontakt med vinnaren via mail. Efter nästa söndag kommer jag låta slumpen avgöra vem som vinner och kontakta vinnaren i början på veckan därefter.
Det gör jag via mail, så viktigt att du lämnar en fungerande mailadress! 
Jag kommer självklart länka till vinnarnas bloggar här på sidan om personerna har en sådan.

Vad kan man vinna?
Kanske är bra om jag berättar vad man kan vinna också? Det är både ett första och ett andra pris. Visar priserna i bilderna här nedanför.



1:a priset består av:
Smink från E. Funkhouser New York som innehåller två olika rouger
och sex ögonskuggor varav en är creme ögonskugga. Man vinner även
en blå creme ögonskugga, även den frå E. Funkhouser New York.


2:a priset består av:
Två olika färger av body glitter från Viva la diva. Guld och vit.

Lycka till nu allihopa!!!


Inga vinnare på grund av inga tävlande, så kan det gå! Kanske lägger upp tävlingen snart ingen nu när jag fått många fler läsare =).. Vi får se om jag tröttnat på tävlingar eller inte!

Kommentarer :

#1: Anonym

Smink är bra att ha

Jag använder det varje da`

Du kan ge mig sminket när du börjar jobba igen till sommaren.

skriven
#2: saadet

Hej stumpan jag vill jätte gärna va med:D

skriven

Kommentera inlägget här :