Söndagsmys

Ser man på!? Det blev visst ett inlägg till idag!
Sen sist har vi hunnit umgås med min mor och far som kom förbi, Anton har handlat medan jag vikte tvätt, hände upp och slängde in en till maskin, lagat och ätit tacos samt lekt med Meja!
Det har helt enkelt varit en jättebra söndag då jag till och med hann med en promenad med Christine i förmiddags!
 
Meja har fått äta mer och mer själv nu. Hon äter smörgås till frukost varje morgon och vi försöker låta henne äta så mycket som möjligt själv, lite beroende på vad vi äter. Igår åt hon kalkon och potatismos med majs själv och idag fick hon sitta och pilla med tacosen. Tycker att det går ganska bra ändå, även om mycket hamnar på bordet, i haklappen och på golvet. Men man måste ju börja någonstans såklart!
 
 
Tyvärr blev det bara en suddig bild!
Jag tycker att nästan alla bilder som jag tar nu för tiden blir jättesuddiga!
Försöker att ta utan att det blir suddigt, men så fort det inte är superljust
i rummet så blir bilden suddig. Väldigt störande!
Någon som har något tips?? Har en Samsung Galaxy S2.

Kommentarer :

#1: Moa

Åh det känner jag igen, Leo kunde ha mat överallt förutom där det skulle..hehe

sv- Tack så mycket, man vill inte att någon ska gå igenom detta!

skriven

Kommentera inlägget här :