Hemmadag

Idag blev det en dag som jag innerst inne har längtat efter länge nu! En dag där dom inte kunde få till något pass pga av att jag ska till tandläkaren senare. Så istället, medan jag väntat på att dom eventuellt ska höra av sig så har jag passat på att städa här hemma. Bland annat har jag äntligen tagit tag i att puts fönstrena! Var säkert ett år sen det gjordes sist, så jag kände att det verkligen var dags! Nu känns det bra att ha det klart och slippa fundera mer på när man ska hinna det. När det var färdigt plockade jag och donade i ca 40 min till innan jag kände mig nöjd.
 
Så nu sitter jag och väntar på medan dom frysta jordgubbarna ska koka klart och sen blir det mellanmål innan jag ska hämta Meja igen!
 
Håll tummarna för att allt går bra hos tandläkaren! Inga hål ska det vara!
 

En nästan likadan bild som i förra veckan, bara med något renare fönster!
 

Kommentera inlägget här :