Hårfärg

På lördag ska jag äntligen gå till frisören igen, efter att inte ha varit där sen i april! Gud vad jag och mitt svinto-hår har längtat!
Nu när det börjar bli höst igen känner jag för att göra håret lite mörkare. Riktigt hur mörkt har jag inte bestämt än, men lite åt det bruna hållet, fast inte brunt-brunt om ni förstår!
Här har jag hittat lite bilder på tjejer som jag tycker har en fin hårfärg.
 
Jessica Alba! Alltid lika snygg! Dock vet jag inte hur glad min
frisör blir om jag visar en bild på henne! Kan ju ge lite
prestationsångest!
 Vackra bloggerskan Stina-Lee har en jättefin färg på den här bilden.
Lite mörkare än Albas och faktiskt lite snyggare!
 

Här har vi en ännu brunare variant. Dock fortfarande ljust och lite åt det mörkblonda hållet.
Jättefint, men vet inte om det är på gränsen till för brunt!
Som ni märker har jag lite beslutsångest och ni får gärna hjälpa mig med vilken färg som ni tycker var finast!
 

Kommentarer :

#1: Michaela

Svar: Ja, vi har ju en Emmaljunga och köpt en syskonvagn men känns som om man ska ha en som bara står på dagis så så får nya bebis ha Emmaljungan.. Tror jag iaf.. Fast vi har ju inte kommit dit ännu så vad som helst kan ju hända hehe :P Vet ju inte ens om de kommer att sova i vagn på dagiset :P

skriven

Kommentera inlägget här :