Magen vecka 40

Dags att visa magen då det åter igen har blivit måndag! Detta är förhoppningsvis sista veckobilden. Men vi får väl se! Nu börjar jag ändå känna mig ganska avslappnad kring att gå över tiden. Oavsett om jag går över två veckor så kommer ju bebisen vara här väldigt snart, med tanke på hur fort veckorna går!
Tänkte visa lite bilder från hur magen har växt under graviditeten nu när vi kommit såhär långt!
 
En suddig bild från vecka 10, vilken liten minimage!
 
 I vecka 20 hade den rundat på sig en del, även om den fortfarande var gansa nätt.
 
Vecka 30 och jag hade fått en rejäl kula som började bli ganska tung att bära runt på.
 
Och nu i vecka 40 ser den ut såhär! Ganska rejäl om jag får säga det själv! Nu kan den väl ändå inte växa så mycket mer!
 
Idag känner jag mig lite piggare än vanligt i huvudet då jag gick och lade mig vid 21:30 igår, men smärtan som jag gått med sedan förra måndagen gör ändå att jag inte kan göra något speciellt. Jag hade så gärna gått ut och gått en stund då vädret är helt underbart. Men jag får nog lyssna på kroppen så att det inte blir ännu värre.
Frågan är vad jag ska hitta på istället för att fördriva denna måndag! Tvätta och sådant kul kanske....

Kommentera inlägget här :