Morot och lax

Idag är det onsdag igen och även idag är Meja hos Michael. Eftersom jag verkar ha blivit smittad av Minna och inte känner mig helt pigg så tänkte jag att det kunde bli lite skönt med lugn och ro. Men fy vad jag känner mig rastlös idag! 
Minna ligger och sover, solen skiner och jag lade mig i soffan för att vila men jag kommer verkligen inte till ro. 
Jag saknar ihjäl mig efter min stora tjej, men hon vill garanterat inte hem redan. Så jag får försöka roa mig själv eller faktiskt försöka lyssna på min huvudvärk och vila, även om det är väldigt tråkigt.
 
Jag försöker i alla fall låta Minna testa lite olika puréer varje dag förutom gröten som hon alltid får.
Igår blev det Hipps Röda bär och äpple med olja i och den tyckte hon var väldigt god, så idag testade jag något lite matigare,  nämligen lax och morot med smör i. Det var inte riktigt lika gott men jag sparade det som blev kvar och testar imorgon igen. 
 
 
Nu ska jag som sagt försöka vila, vi får se hur det går, och ikväll blir det en sväng till tandhygienisten. Kul! Hoppas att hon har något bra att säga om mina tänder denna gången! 

Kommentera inlägget här :