Minnas namngivning

Vi har det underbart här uppe och vädret har varit med oss mest hela tiden, så också i lördags på Minnas namngivning! 

Det var en toppendag med fina människor  (så som mina föräldrar som kom upp och överraskade Meja i fredags) och Antons familj och släkt.
Min svärmor Karin hade köpt jätte fint pynt och fixade tårtor, mat, sångerska och allt som kunde behövas, med våran hjälp.

Sångerskan som vi hade hyrt in heter Linda Lundgren och var från Umeå. Vi hade bestämt sångerna Sång till friheten, Angel of Mine och Du finns inom mig. Dessutom överraskade Anton mig med en bukett blommor och en låt tillägnad mig då jag ju fyllt 30. Väldigt romantiskt!

Vi åt grillat, tårta och fika och lekte lekar och hade det bara allmänt trevligt! En underbar och minnesvärd dag! 

Martin och Lisa valde vi som Minnas faddrar.

Det här ansiktsuttrycket hade Minna genom hela ceremonin. Hon var väldigt konfunderad! 

Vårt goda kakbord med Mejas tårta i förgrunden.

Kommentera inlägget här :