30!

Igår var den stora dagen här. Dagen då jag tog det stora klivet in i vuxenlivet på riktigt. Jag fyllde med andra ord 30-år. Som för många andra är 30-strecket lite ångestladdat. Man är ju inte 20+ längre.
Men jag har försökt att inte fundera så mycket över det och att man inte har hunnit allt än som man trodde. Men bara för att jag fyllt 30 är ju inte livet slut. Än har jag många år kvar och min storebror sa igår att livet bara blir bättre efter 30. Så det lät ju väldigt bra! 

Igår firade vi i alla fall mig här hemma med besök av hela tjocka familjen. 
Vi åt hemmagjord pizza, fikade, barnen badade och lekte och Meja kom inte i säng förrän runt 22. 
Det var en helt perfekt dag och jag kunde inte önska mig mer!

Pappa och min storebror Christian

Christian och jag

Petra, en inte helt nöjd Ebbe och Anton

Mamma som skulle skoja till det och min farmor.

Idag är det ju Sveriges nationaldag och även idag hade vi kalas för denna 30-åring. Denna gången med besök av Christine, Daniel, Ashley, Fidde och Grace.
Vi grillade hamburgare, åt en fantastiskt god tårta som Ashley gjort och hade en riktigt skön eftermiddag på altanen.

Nu är det färdigfirat för denna gången och jag är så tacksam för att jag har så fina människor i min närhet!

Badbrudarna i nya poolen som har köpte igår!

Med en vattensprutande palm!

Kommentera inlägget här :