Ny hårfärg!

För snart två månader sedan fick jag tummen ur att boka årets första frisörbesök, på fredagen den 18/6.
Då hade jag ingen aning om att det skulle råda magsjuke - kaos hemma hos Lindgrens.

Jag funderade hela veckan om jag skulle avboka men Meja mådde ju bättre så jag bestämde mig tillslut för att ha kvar tiden. 
Dock blev ju Minna magsjuk bara några timmar innan det var dags för mig att sätta mig i frisörstolen, men jag bestämde mig för att gå ändå. Då kunde jag ju i alla fall känna mig snygg i håret under sjukhusvistelsen.

Resultatet blev jätte bra och nu har jag äntligen den superkalla blonda färgen som jag älskar!
Jag fick även med ett silverschampo med pigment som gör håret kallt på bara några minuter!
Nu hoppas jag att jag kan lyckas hålla den gula färgen borta från mitt hår i sommar!

En bild som jag tog på akuten. Något sliten!

En bild från idag. Färgen kommer fram mycket bättre när håret är plattat. Så jag ska försöka ta mig tid att göra det oftare!

Det ska bli så spännande att se vad detta schampot kan göra med mitt hår! Jag måste dock vara försiktig så att det inte blir lila!

Kommentera inlägget här :