Fotografering

Här är bilderna från fotograferingen hos Felicia Johansson - Photobyfeliciajohansson förra måndagen.
För första gången var Minna nöjd, glad och samarbetsvillig under hela fotograferingen och när hon sa att hon var nöjd och att vi var klara trodde jag inte mina öron.
 
När vi gick där ifrån så hoppades jag att bilderna skulle bli så bra som jag hoppades, men de blev långt över förväntan. Så både jag och Felicia har fått en otrolig respons och en av bilderna har även publicerats på en väldigt duktig fotografs hemsida i samband med att hon gör reklam för sina kurser.
Det känns jättekul och jag ser verkligen fram emot 1-års fotograferingen!
 
Vi började med lite bilder i korgen med denna underbart söta mössa på.
 
 Tårna på denna bilden är ju underbara!
 
 En liten bild med kaninmössan på!
 
 Sedan fortsatte vi i den här fina hattasken och Minna var bara supersöt hela tiden!
 
 Den här bilden när Minna tittade på mig och skrattade är verkligen bedårande!

Kommentera inlägget här :