Det var den bilen det!

Idag var det dags för möte på försäkringskassan. Mötet kändes bra och handläggaren verkade förstående och bra. Vi får väl se hur det går!

Efter att vi var klara tog jag en sväng på Åhléns och hemköp i stan innan jag tog bilen hem igen till Minna och morfar.
Hemvägen gick dock inte riktigt som planerat tyvärr!
Jag låg på motortrafikleden vid tingstadsmotet och låg i filen mot E6. Helt plötsligt ser jag en lastbil närma sig min fil o hög fart och innan jag hinner komma undan slår han i bakdelen på min bil. Jag vet inte riktigt hur det gick med mig eller hur rörelserna i nacken var under kollisionen men jag körde en liten bit och stannade där det fanns mer plats längre fram. 
Chauffören visade sig vara Belgare och förstod inte så mycket. Men en kvinna som blev vittne stannade och hjälpte till.

Jag fick såklart ringa försäkringsbolaget när jag kom hem och de ska skicka papper som ska fyllas i. Eftersom det är 100% hans fel så är det hans försäkringsbolag som får ta det. Jag hoppas att det inte dröjer allt för länge innan det här är uppordnat.

Jag har känt hela dagen att jag har varit väldigt spänd och trött. Har haft huvudvärk och ont i nacken nästan hela dagen så jag gick till läkaren för att få det dokumenterat och få något smärtstillande. 
Han trodde att jag nog skulle ha ondare imorgon. Jag hoppas verkligen inte det! Det blir ingen rolig dag med båda barnen då i så fall!

Kommentarer :

#1: Anonym

Å fy vilken otur! Men skönt att du inte blev mer skadad 💜

Svar: Ja, det kunde gått mycket värre så man får vara glad för att det gick bra! <3
Sofia

skriven

Kommentera inlägget här :