Sommar!

Jag som trodde att hösten skulle komma tidigt i år, hade verkligen fel! Solen skiner och vi har högsommar-värme här igen! Underbart!
För en stund sedan tog Minna och jag en promenad och lekte lite med min granne Annika och hennes Liam på snart 1,5. Men Minna blev trött och nu får hon sova en liten stund innan det är dags att hämta Meja.
 
Vi har annars haft en lugn dag och jag kämpar på med att försöka få i henne något annat än ersättning och gröt. Det går sådär, varken middagen igår eller lunchen idag var något som hon ville äta. Vi får se hur det går vid middagen idag då!
 
Jag får dock se om jag hinner vara hemma och hjälpa till med att få i henne middag, då jag ska iväg på Olycksfalls-utbildning som röda korset håller i på Öppna förskolan. Den är från 18-21:15 idag även samma tid nästa tisdag. Det känns som väldigt många timmar, men de har väl material till att fylla ut det antar jag!
 
Mina fina tjejer i onsdags när de tog sig ett litet morgonbad <3.

Kommentera inlägget här :