Dom senaste dagarna =)

Nu har jag varit rejält dålig på att uppdatera den här veckan.
I onsdags efter att jag hade skrivit inlägget ringde Christine och frågade om jag ville träffas.
Hon hade vart på begravningen och berättade lite om den. Den var tydligen jätte fin, o sorglig såklart. Dom hade med mycket saker som Jesper tyckte om, och sådant är väldigt viktigt på en begravning tycker jag. 
När vi hade pratat om det en stund gick vi på en promenad runt här i Backa, var jätte gött promenix väder!
Sen kollade vi på "Paris Hiltons My new BFF", det är alltid lika kul att skratta åt dom.
Det var väl i stort sett det som hände i tisdags.

I onsdags var jag hos Anton efter jobbet och vi umgicks och slöade. Hände la inget speciellt tror jag. Var en rätt slapp kväll med andra ord =). Rätt gött det med!

Idag, torsdag, åkte jag till stallet efter jobbet. Julia har kommit in i en period där hon är jätte duktig nu! Får verkligen hoppas att hon kommer vara så i framtiden med. Hon jobbar jätte bra och det tar inte en halvtimma innan hon börjar söka sig i form. Är jätte kul att rida när hon är sån! Dessutom tycker jag att hon har fått sig in fin bog och bringa nu. Innan när jag började på henne i september hade hon inte så mycket till muskler någonstanns, man ser faktiskt ganska stor skillnad på henne. Dock är hon ju rund om magen nu på grund av allt gräs, men ändå =). Så det känns riktigt kul faktiskt!
Anton var iaf och tvättade hos mig när jag var hos Julia och hade maten klar när jag kom hem. Det är gött det!
Så nu har jag duschat och sitter här och väntar på att håret ska torka så jag kan platta det. Är ju så mycket finare då =P.

Förresten! Jag känner för tillfället att jag stör mig på rätt mycket just nu. Ska göra en liten lista i nästa inlägg på allt jag stör mig på för tillfället =P.

Kommentera inlägget här :