Köpt Rammsteins skiva!

Nästan två veckor efter att dom släppte skivan var jag och köpte den igår. Den var faktiskt bra, hade förberett mig på det värsta efter "Pussy". Men den var faktiskt bra! Precis som deras tidigare skivor. Så nu känner jag igen att jag MÅSTE se dom live, helst i Malmö. Det är närmare och har redan sett dom i Globen ju. Men problemet är vem jag ska ta med mig. Anton är inte jätte sugen på det, och jag känner typ ingen som gillar dom heller. I värsta fall får jag väl gå själv då. Helst vill jag ha ståplats och stå längst fram och röja järnet ;).
Åh, nu sitter jag och lyssnar på deras gamla låtar, satan vad bra dom är!


Här har vi skivan! Mycket konstnärliga bilder i, det är ju Rammstein så
dom är ju lite speciella. Men mycket fina =P.

Kommentarer :

#1: Jessica

Du är så snäll sofia, är glad att jag träffat dig!

skriven

Kommentera inlägget här :