Den lilla kurorten

När jag fyllde år fick jag ett presentkort på ett spa som heter "Den lilla kurorten" och ligger vid grönsakstorget. Idag bokade jag tid för en ansiktsbehandling som verkligen är välbehövlig!
Eftersom jag inte kan använda min acnegel under graviditeten så har jag inte den bästa hyn som man kan ha om vi säger så!
Så på måndag gäller det! Fick även pengar till att köpa produkter som rekomenderar för min hy, så jag hoppas verkligen att det hjälper! Har inte lust att se ut så här i ansiktet längre!

Kommentarer :

#1: Emma, blivande novembermamma.

Svar: Hejhej, jo jag hoppas jag slipper sjuksirva mig. Men det skulle då i första hand bara röra sig om att gå ned lite i tid eller så. :)

Jag jobbar som grisskötare. ;)



Kul att du hitta min blogg!



mvh Emma

skriven

Kommentera inlägget här :