Bakdille? Ja!

Den senaste veckan som har gått har jag börjat tycka att det är jättekul att baka.
I torsdags var det ju bröd, i fredags blev det kanelbullar och igår bakade jag chokladbröd. Vet inte riktigt vad som har hänt. Men det är väl positivt att börja med sånt, någon gång måste man ju lära sig.

Idag ska jag iväg och göra tester inför en apotekstekniker utbildning som jag har sökt. Det är tester i svenska, matte och naturkunskap(!). Herregud, jag har inte läst varken matte eller naturkunskap sen gymnasiet. Undra hur detta ska gå. Sen är det även en kort intervju, men den är jag inte orolig över. Det kommer gå bra. Har ju jobbat så mycket med läkemedel, så dom borde bli imponerade ;). Haha...

Naj nu ska jag käka lite chokladbröd innan jag ska göra mig i ordning.
Ha en fin dag!



Kommentarer :

#1: Maria - med bebis i magen ☆

säg inte det. jag känner en tjej som hade liten mage fram till vecka 17, sen exploderade den! :)

vi har bf första november, ni då? :)

skriven
#2: Maria - med bebis i magen ☆

åh vad gott!

ja det datumet skulle jag också vilja ha, fast vet inte om jag kommer vara sugen på att gå 10 dagar över bf :p

skriven
#3: Maria - med bebis i magen ☆

vi har varit på ul redan :) det var underbart! se bebis ligga och sparka i magen

skriven
#4: Emelie

Åh vad gott det ser ut! =D

skriven
#5: En blogg om Kevin

Åh ge lite av din bakinspiration till mig tack :D

skriven

Kommentera inlägget här :